Katre Sai ja Madle Ei Saanud

Katre Sai ja Madle Ei Saanud

Thursday, June 12, 2014

Lugu sellest, kuidas Maddie džunglisse kolis..

Ba-dum-tsssssss, sõbrakesed!

Ma teen ruttu ühe väikese vahekokkuvõtte, sest ma jooksen kohe varsti võssa peitu paariks kuuks.

Põhimõtteliselt juhtus siis nii, et pärast umbes 3-4 kuud leivaraha eest virelemist Unistuste Täitumise Maal, pakuti mulle lõpuks Päris Tööd. Mis tähendab, et ma veetsin just taaskord tunde ja tunde kogu oma keharaskusega asju kotti surudes, sest nii tunni pärast tuleb mu tulevane ülemus mulle järele ja viib mind Cape Tribulationisse, mis on omakorda Cairnsist veel nii 2,5 tunni kaugusel Veel Rohkem Põhja Queenslandis ja kujutab endast siis lahesoppi, mis on ühenduses maailma vanima vihmametsaga Daintrees. Enamus sellest alast on looduspark ja püsiasukaid kokku kõigest nii 300. Mobiiltelefoni võib üsna pea aknast välja visata, sest levi seal niikuinii pole, mu tulevases majas, mida ma kahe teise töötajaga jagama hakkan, pole ei internetti ega telekat, seega ma olen end varustanud hunniku raamatute, muusika, joogavideode ja treeningplaaniga, mis peaks minust 2015. aasta alguseks jooksuhundiks valmis tegema, nii et kui mu venna kord siia jõuab, saaksin temaga koos kas või pool maratonigi joosta.

Töö kujutab endast poole kohaga kohvikutööd, mis tähendab nii kohviku teenindamist kui ka toidu valmistamist ja teise poole kohaga poetööd, mis tähendab... asjade müümist ilmselgelt ning samuti turismiinfotööd ja nii edasi. Hunt Kriimsilm ühesõnaga.

Aga jaa, internetti jagatakse vististi nii paaris restoranis ja hostelis üle külakese, mis tähendab, et natuke aega te tõenäoliselt minust suurt miskit ei kuule, ärge siis ehmatage. Ma ei hakka oma viimast pool tundi praegu sellele raiskama, et kõigest vahepeal toimunust veel ette ja taha jahuda, vaid veedan selle pigem oma inimestega.

Seega toodles, olge mõnusad ja musid ja tehke ikka lollusi! Jee!

No comments:

Post a Comment